|
Wtorek, 17 Styczeń 2012 12:14 |
|
Odstawienie na miesiąc alkoholu nie jest cudowną kuracją odmładzającą dla naszej wątroby - ostrzega u progu nowego roku British Liver Trust. Zdaniem tej zajmującej się chorobami wątroby organizacji, osoby nadużywające alkoholu zamiast gwałtownie na krótko go odstawiać, powinny raczej starać się nie pić przynajmniej przez parę dni w tygodniu, za to w ciągu całego roku.
|
|
czytaj więcej >
|
|
|
Poniedziałek, 16 Styczeń 2012 12:07 |
|
Badanie amerykańskich naukowców, opublikowane w "Journal of Womens Health", pozwala sądzić, że umiarkowane picie czerwonego wina może powstrzymywać rozwój komórek nowotworowych u kobiet - informuje portal eScienceNews. Dotychczas uważano, że każdy rodzaj alkoholu podwyższa ryzyko wystąpienia u kobiety raka piersi, ponieważ zwiększa stężenie estrogenu we krwi, co sprzyja rozwojowi komórek rakowych.
|
|
czytaj więcej >
|
|
|
Wtorek, 17 Styczeń 2012 12:10 |
|
Amerykańskie kobiety rodzą coraz więcej bliźniaków, głównie dzięki medycznym metodom zwiększania płodności - jak dowiadujemy się z raportu amerykańskiego Centrum Leczenia i Prewencji Chorób. Aż 3,3 procent rodzących się obecnie dzieci to bliźnięta. W 1980 roku stanowiły one 2 procent urodzeń.
|
|
czytaj więcej >
|
|
|
Poniedziałek, 16 Styczeń 2012 12:02 |
|
Każdego roku prawie 4000 Polek dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. Niestety, codziennie aż 5 chorych kobiet umiera! 22 stycznia 2012 roku rusza ogólnopolska kampania społeczna „Piękna bo zdrowa” organizowana z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy (RSM) pod patronatem serwisu kobieta.wp.pl
|
|
czytaj więcej >
|
|